Voting

Tervetuloa sivuilleni !


Blogia ei ole päivitetty aikoihin... Osasyynä se, että kuvamuisti on täynnä. Saatan avata uuden blogin uudella nimellä... tiedotan jos niin käy :) Siihen asti: Vanhoilla mennään blogin puolella - todellisuudessa riittäisi varmaan vuodeksi uutta esiteltävää :)














torstai 23. kesäkuuta 2011

Kirjaston pukuloistoa : )



Meillä on yksi "ylimääräinen" huone, jota kutsumme kirjastoksi siellä sijaitsevan yhden pienen kirjahyllyn takia. Yhdellä huoneen seinustalla on isoäitini peruja oleva vanha harmooni, jonka reunustalle olen sijoittanut pukukirjani. Aiemminkin olen sanonut, että olen ostanut ne vain ja ainoastaan noiden kauniiden pukukuvien takia. Yhden kirjan olen lukenutkin kyllä, ja se on oikein hyvä, että jotta ei siis ihan pelkkää kansikuvahupia näistä ole :)

Netistä löysin kirjojen pukujen täydennykseksi Tapani Piirron kauniita naismaalauksia, printtasin ulos ja kehystin. Ajattelin, että siinä ollaan me perheen naiset, minä tuo purppurapukuinen, ja sitten tyttäret...



Mutta siten piti löytää myös mies mukaan kuvioihin, ja siinä olikin vaikeuksia, ei meinannut löytyä sopivaa kuvaa ollenkaan. Tuollaista silinterihattuista herraa ajattelin ja sellaista missä ei hahmo katso päin, koska naisetkaan eivät katso. Onneksi löysin :)
Taiteilija ei ole sama, enkä tiedä kuka.

Mutta joka tapauksessa, yläkuvassa ollaan me "vanhukset"...



Ja tässä vanhin tytär ja isä...



Tässä taas äiti ja kohta neljävee-neito...



Tämä sopii vielä ajan pukuloiston henkeen ja tunnelmaan...

Alla olevan runon myötä toivotan kaikille lukijoilleni
Mukavaa ja Rauhallista Juhannusta !!!


Juhannus ; Eino Leino







Minä avaan syömmeni selälleen


ja annan päivän paistaa.


Minä tahdon kylpeä joka veen,


ja joka marjan maistaa.






Minun mielessäni on juhannus,


ja juhla ja mittumaari,


ja jos minä illoin itkenkin,


niin siellä on sateenkaari.


Ei kommentteja: