Voting

Tervetuloa sivuilleni !


Blogia ei ole päivitetty aikoihin... Osasyynä se, että kuvamuisti on täynnä. Saatan avata uuden blogin uudella nimellä... tiedotan jos niin käy :) Siihen asti: Vanhoilla mennään blogin puolella - todellisuudessa riittäisi varmaan vuodeksi uutta esiteltävää :)














torstai 22. heinäkuuta 2010

One day you have one - one day you have two

Isoäidilläni oli tapana tiivistää vanhanajan lastenhankkimispolitiikka lausahdukseen "vuas ja laps ja parhammil kaks"... Minä en ole moista toteuttanut, kaksi yhdeksään vuoteen on ollut hyvä tahti - ja kiintiö tuli sillä täyteen. Mutta suhteessa näihin käsitöihin tuota voisi soveltaa... käsityö illassa ja joskus vaikka tuplat... eikä kiintiö ole täynnä laisinkaan... :)


Musta tuli siis RagDoll ihan itestäni tässä nytten...


Tämä olis niinko mulle itelleni, hapsut vaan heilumaan !!!
Kelle mä huomenna sit teen....???!!!

2 kommenttia:

Nzqu kirjoitti...

diatiOnpas taas kiva! Tuleeko kudekassista kovin painava?

Mä olen kanssa ahkeroinut käsityörintamalla, en vaan ole vielä saanut päivitettyä niitä. Päättelytkin on tosin vähän vaiheessa...

AlleyCat kirjoitti...

Kiitosta :) Mä tykkään tosta hapsuhommasta tossa jutusta kovasti, laitoin niitä lisää oikein olan takaa... Tulee siitä aika painava, ainakin tuosta kuteesta mitä mä ostin. Jopa niin painava, että mietin ettei voi tehdä kovin isoa kassia. Tosin on eroja kuteilla, se, mistä vanhempi tyttöni tekee, on paljon kevyempää.

Koetas päivitellä :) Kiva nähdä sitten taas mitä olet saanut aikaiseksi !

Päättelyt on mun mielestä toooosi tylsiä juttuja... Et jos sunkin ja siks kestää, niin ymmärrän :)